• Nyfiken gul

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Som frågan lyder, vilket är det värsta barnprogrammet tycker du?

själv har jag svårt för "Firma fantasiflytt" (imaginary movers i orginal)  - jag tycker vissa sånger är rent hysteriska och så gillar jag inte riktigt översättningen emellanåt.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?
  • Zinara

Det programmet är min dotters favorit program. Därimot tycker vi båda illa om små einsteins *gäsp* Annars ogillar jag alla barnprogram som idiotförklarar barn. Barn är barn dom är inte dumma, men jag har ofta hört barn själva säga att dom inte tycker om program för att dom är för barnsliga

• Zinara

Ska kanske tilägga att min dotter älskar nästan allt med musik i och ofta föredrar musik kanaler framför barnprogram

• norgesessan

Firma fantasiflytt, små einsteins, musses klubbhus.....Teletubbies.  Pokemon och andra stirriga barnprogram.......

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Bonanza

Jag hatar Ruby och Max, jävla könsstereotypisk dynga. Olivia är också så otroligt fjolligt och larvigt.
    Zoe Kezako är hemskt, de ungarna är ju dumma i huvudet.

• norgesessan

Jag delar tyvärr inte smak med barnen....Smakerna krockar totalt...

Inte maken heller, mutade sonen med det just nu

• lurv

I drömmarnas trädgård alla kategorier. Hur kan man göra ett barnprogram avpassat för 2-åringar med en hel massa svåra namn i (pontipiner, oopsiedaisy, ahoerna, tombeloboer, tinkywinky, pinkeponke och ninkenonk)

• norgesessan

Lurv, barnen är bättre på det än vuxna, i min egen lilla undersökning
    Mina barn tittar på det, men inte ofta nog till att lära sig namnen..Min brorson (Norge) tittar dock mycket på det, har för mig att min bror och hans sambo kan alla namnen (inte samma som i sverige dock).

Jag kan inte namnen...."dinkeding och fjonkifjonk" typ.....

• lövet2

Jag hatar Dora utforskaren (tyvärr gör inte dottern det). Min favorit är Lazy Town ...

• Nyfiken gul
    lövet2 skrev 2010-10-03 17:20:05 följande:
    Jag hatar Dora utforskaren (tyvärr gör inte dottern det). Min favorit är Lazy Town ...
    uäck.. jag hade glömt lazy town... hemskt enligt mig....  än så länge är 2-åringen föga impad av det programmet så jag slipper det för tillfället..
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?